Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

Dbałość. O komunikowaniu swoich potrzeb, stawianiu granic i wolności bycia sobą - ebook

35,90 32,31 zł (zawiera 5 % VAT)

  • EPUB (znak wodny)
  • MOBI (znak wodny)

Nedra Glover Tawwab 

07.09.2022

07.09.2022

polski

Wydawnictwo Muza

978-83-287-2373-3

Opis:

Praktyczny, użyteczny poradnik pokazujący, jak nie brać na siebie za dużo, wyznaczać granice i wyrażać swoje potrzeby. Dla wszystkich, którzy pragną być najlepszymi rodzicami, przyjaciółmi, małżonkami, pracownikami i biorą sobie za dużo na głowę, co przypłacają uczuciem wypalenia, zniechęcenia, bezustanną gonitwą myśli „co jest do zrobienia”, rosnącym zestresowaniem i poczuciem przytłoczenia życiem. I bezustannym brakiem czasu dla siebie. Gonią, zamiast zwyczajnie cieszyć się życiem.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Dbałość. O komunikowaniu swoich potrzeb, stawianiu granic i wolności bycia sobą - ebook
Forma zakupuCena

Dbałość. O komunikowaniu swoich potrzeb, stawianiu granic i wolności bycia sobą - ebook

35,90 32,31 zł (zawiera 5 % VAT)
    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  3. 3.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  4. 4.Kup kochance męża kwiaty
  5. 5.Facet jak młody bóg
  6. 6.Szef wymagający i wyrozumiały
  7. 7.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  8. 8.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  9. 9.Co chce wiedzieć klient?
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie