Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

Jak odzyskać wewnętrzny spokój i radzić sobie we współczesnym świecie - ebook

37,50 33,75 zł (zawiera 5 % VAT)

  • EPUB (znak wodny)

Dr Sarb Johal 

14.02.2024

14.02.2024

polski

Wydawnictwo Muza

978-83-287-3016-8

Opis:

Szerokie kompendium wiedzy na temat radzenia sobie z lękiem i niepokojem w trudnych chwilach w życiu.

Sednem książki jest kształtowanie w sobie odporności i elastyczności wobec wyzwań stawianych przez życie. Pomoże wykształcić w sobie odporność na stres w obliczu zmieniającej się rzeczywistości i da praktyczne narzędzia, dzięki którym można zdobyć umiejętność dostosowywania się do nowych warunków.

Pokazuje jak wdrażać służące nam praktyki, trenować empatię i zdrowy dystans do tego, na co wpływu nie mamy. Pomaga w wypaleniu, w stanach lękowych i depresyjnych.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Jak odzyskać wewnętrzny spokój i radzić sobie we współczesnym świecie - ebook
Forma zakupuCena

Jak odzyskać wewnętrzny spokój i radzić sobie we współczesnym świecie - ebook

37,50 33,75 zł (zawiera 5 % VAT)
    • EPUB (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  3. 3.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  4. 4.Kup kochance męża kwiaty
  5. 5.Facet jak młody bóg
  6. 6.Szef wymagający i wyrozumiały
  7. 7.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  8. 8.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  9. 9.Co chce wiedzieć klient?
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie