Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

Jak ratować firmę - nowe zasady restrukturyzacji - ebook

23,92 21,53 zł (zawiera 5 % VAT)

  • PDF (znak wodny)

INFOR PL SA 

24.05.2016

29.02.2016

polski

128

Infor PL

978-83-7440-749-6

Opis:

Ustawa Prawo restrukturyzacyjne weszła w życie z początkiem 2016 r. Już teraz cieszy się dużym zainteresowaniem, a w kraju prowadzone są już postępowania restrukturyzacyjne w oparciu o nowe przepisy.
Publikacja szczegółowo omawia procedury restrukturyzacyjne oraz to jak postępowanie restrukturyzacyjne wpływa na przedsiębiorstwo. Zwraca uwagę m.in. na to:

  • kiedy należy myśleć o restrukturyzacji,
  • jaki jest wpływ postępowania restrukturyzacyjnego na przedsiębiorstwo i jego pracowników,
  • jakie skutki dla wierzycieli wywołuje otwarcie postępowania restrukturyzacyjnego,
  • jakie skutki wszczęcie postępowania wywołuje dla zarządu,jak pomóc restrukturyzującemu się dłużnikowi.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Jak ratować firmę - nowe zasady restrukturyzacji - ebook
Forma zakupuCena

Jak ratować firmę - nowe zasady restrukturyzacji - ebook

23,92 21,53 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  3. 3.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  4. 4.Kup kochance męża kwiaty
  5. 5.Facet jak młody bóg
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Co chce wiedzieć klient?
  9. 9.Szef wymagający i wyrozumiały
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie