Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

PODATKI 2016/7 Podatki i opłaty lokalne, opłata reklamowa 2016 - ebook

23,92 21,53 zł (zawiera 5 % VAT)

  • PDF (znak wodny)

INFOR PL SA 

24.05.2016

01.02.2016

polski

128

Infor PL

978-83-7440-728-1

Opis:

Od 1 stycznia 2016 wprowadzono liczne zmiany w sposobie pobierania podatku od nieruchomości. Ponadto od 11 września 2015 r. wprowadzono do ustawy o podatkach i opłatach lokalnych nowy parapodatek. Jest nim tzw. opłata reklamowa, którą ma prawo pobierać gmina od umieszczonych tablic reklamowych lub urządzeń reklamowych.

Publikacja zawiera:

  • ujednolicone teksty ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, pcc, o podatku leśnym, o podatku rolnym, opłaty skarbowej,
  • przepisy wykonawcze
  • komentarz do zmian w ww. ustawach wprowadzonych w IV kwartale 2015 r. i od 1 stycznia 2016 r. w formie przewodnika po zmianach

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup PODATKI 2016/7 Podatki i opłaty lokalne, opłata reklamowa 2016 - ebook
Forma zakupuCena

PODATKI 2016/7 Podatki i opłaty lokalne, opłata reklamowa 2016 - ebook

23,92 21,53 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  3. 3.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  4. 4.Kup kochance męża kwiaty
  5. 5.Facet jak młody bóg
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Co chce wiedzieć klient?
  9. 9.Szef wymagający i wyrozumiały
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie